Geros nuotaikos užrašai


Keisti norai
July 24, 2007, 3:26 pm
Filed under: parduotuvės/shopping

Kartais man atrodo, kad parduotuvių darbuotojai tikriausiai galvoja, kad man galvoj trūksta poros varžtelių. Kai aš ateinu į popieriaus parduotuvę ir pusę valandos kamuoju pardavėją, versdama jį išnaršyti visas lentynas, daryti naujus užsakymus, klausinėju visokių kvailų klausimų, prašau, kad pasakytų, kiek vieno popieriaus lapų tilps į didesnį popieriaus lapą ir panašiai, o galiausiai pareiškiu, kad ateisiu rytoj ir jis man dar supjaustys lapus pageidaujamais dydžiais, man regis, jis galvoja, kad aš pati nežinau, ko noriu.
O kai ateinu į audinių parduotuvę ir paprašau padeginti man norimą audinį… jei aš būčiau pardavėja, nieko gero nepagalvočiau.

Man regis audinių ir popierių parduotuvėse jau jaučiuosi kaip namie 🙂

O vakar pagaliau nusičiupau lobį, apie kurį ilgai svajojau:

Paukstis

6 Comments so far
Leave a comment

Kam šitas daiktas skirtas?

Comment by Vitalijus Jefišovas

Čia juk žirklutės 😀

Comment by lapai

:))
jega. šypsausi 🙂

Comment by thony

Labai gražios žirklės. Stambulo grand bazare nesusiturejau ir nupirkau tokias pat lauktuvių draugam 🙂

cin

Comment by laimikis

Aha, tik turiu įtarimą, kad Stambulo grand bazare jos tikrai pigiau kainavo 😀

Comment by lapai

fantastiškas daiktas 🙂

Comment by neziniukas




Leave a Reply

