Geros nuotaikos užrašai


Gedeon le mouton
January 6, 2009, 8:59 am
Filed under: rankdarbiaujam/making, siuviniai/embroidery

gideonas

Aš sergu reta liga, kuri vadinasi – aviomanija. Baisingai mėgstu visokiausias avis. Jos tokios minkštos, švelnios ir pūkuotos, na ir aišku dar labai naudingos, nes duoda vilnos su kuria aš iki šiol taip ir nesusidraugavau. Bet avys man labai patinka. O dar man labai patinka avys su vardais.

gideonas2 Šitas nemažas keistos išraiškos aviukas Gideonas (tiesiog negaliu vadinti jo avinu, liežuvis nesiverčia), pavergė mano širdį jau senokai. Tad pridėjau truputį spalvų, kad atrodytų žaismingas, o ne nusiminęs ir kibau į darbą.

Pirma planavau siuvinėti lininiais DMC siūlais, bet po kelių kryželių mečiau šitą reikalą. Siaubingai jais nusivyliau – stori, nesuvaldomi ir negražiais kryželiais gulantys siūlai. Taigi pasirinkau melanžinius DMC, o pačią avį, kad prabangesnė ir oresnė būtų, išsiuvinėjau išlkiniais siūlais. Pirmąkart jais siuvinėjau – vienas malonumas, tikras džiaugsmas.

Vis dar neįsivaizduoju, ar rėminti jį ar kaip nors kitaip pritaikyti, bet man nesvarbu. Svarbiausia – Avis!

gideonas3 I have this rare disease called sheepmania. I love all kinds of sheep probably because they are so fuzzy, wolly and warm… and of course, they provide wool, but I haven’t managed to befriend it yet. I especially love sheep with names. So I immediately fell for this little sheep Gedeon.  I simply had to cross-stitch it. I added some brightness, so it would seem more cheerful and got to work.

At first I wanted to cross-stitch it in DMC linen, but after a couple of stitches I changed my mind. Man, the linen thread was so thick and uncontrollable. So I took DMC thread and for a more dignified look I stitched the sheep itself in silk. This was my first time I stitched in silk and I loved it.

I haven’t decided whether to frame it or to use it in any other way, but it doesn’t matter. The most important thing is The Sheep!

gideonas1

7 Comments so far
Leave a comment

Kaip aš suprantu šitą baisią keistą ligą… 😀 Ir turiu įtarimą, kad ji nėra tokia jau reta, tik gal ligoniai išmoksta užsislaptint?
O aviukas puikutėlis gavosi! Įdomu, kaip nuspręsi užbaigt? 🙂

Comment by Jurga

Aha, ir aš sergu šia liga, o Elzė tai išvis beviltiška:)))
Kaip smagu matyti, kad randi laiko dar ir tokioms grožybėms:)

Comment by Loreta

Labai šaunus Gideonas ir angeliukai – nykštukai 😉

Comment by Leita

Jurga, kaip matau, teks kurti aviomanų klubą 😀
Loreta, na kaip aš galėjau atsispirt tam paveiksliukui, a? 🙂 dabar mąstau, ko imtis toliau.
Leita, nykštukai išties šaunūs, turiu padėkot Loretai 🙂

Comment by lapai

aviomanija, a 🙂
as tai sakau, kad as del sitos ligos nekalta 😀 mane nuo vaikystes avyte mama vadina 😀

Comment by ruta elze

pasirodo nemažai dabar ligų plinta:)
bet aviukas tiesiog gražuoliukas, Tralala žavi ir įtraukia…kas bus sekantis?:)

Comment by Dovile

Superinė avytė!

Comment by Evelina




Leave a Reply

