Geros nuotaikos užrašai


I Spy
April 4, 2009, 6:50 am
Filed under: šiaip/stuff

genysPagaliau, po beveik keturių mėnesių sekiojimo (nežinau, ar tai aš jį sekiojau, ar jis – mane) pavyko nufotografuoti šitą darbininką. Genys dirba savo darbą… tuk tuk tuk… Tas jo tuksėjimas labai raminančiai veikia ir tuo pačiu suteikia miškui gyvasties. Gera sėdėti po medžio ir klausytis genio mantros.

***

Finally, after chasing him for about four months (I’m still not sure if I was the one chasing or if it was him), I managed to take a picture of this little worker. A woodpecker is doing his job. His pecking is really soothing. It’s wonderful to sit under a tree and listen to his mantra.
genys1

4 Comments so far
Leave a comment

Gražuolis 🙂 Myliu aš juos, patinka ir man tas kalenimas (išskyrus tuos atvejus, kai jis atskrisdavo į mano balkoną savaitgalį kokią 6-7 ryto papusryčiauti…). Žaviuosi tavo ryžtu susipažinti ir sveikinu pagaliau pastebėjus genį. Ir būk rami – jis tavęs tikrai nesekiojo, vien erzino: girdi mane, girdi, bet nematai… Bet už kantrybę gavai puikų atlygį.

Comment by Agne

Kaip gera turėt pašonėj tokį darbininką! Aš su didele nostalgija prisimenu tuos namus, kurių langai žiūrėjo į mišką, ir vasaros rytais kartais žadindavo vat toks tuksėjimas 🙂

Karina, nerandu tavo kontaktų 😦

Comment by Jurga

Vieną genį ir aš pagavau vakar 🙂

Comment by Audronė

Jurga, užsislaptinus aš 😀 brūkštelk į beprotnamis@yahoo.com 😉 ten mane ir rasi

Comment by lapai




Leave a Reply

