Geros nuotaikos užrašai


Roses Have Thorns
April 19, 2009, 8:50 pm
Filed under: rankdarbiaujam/making, siuviniai/embroidery

pumpuraiNežinau, ar aš taip ilgiuosi vėsių vasaros vakarų ar tiesiog svaigaus rožių kvapo, bet kad ir ką bedaryčiau, į mano darymus vis įsiterpia rožės. Nors jos tikrai nėra mano mėgstamiausos gėlės, bet va, “kažkas atsitiko” (dainuojam)

***

I’m not sure if it’s because I miss cool summer evenings or just the smell of roses, but lately roses bloom in everything I do. And they aren’t even my favorite flowers, but it seems I enjoy making things with roses.

adatine3Kad ir šįkart, kai nusprendžiau pagaminti adatinę. Tiesa, pagaliau išdrįsau pirmąkart “suvynioti” rožę. Iki šiol vis bijojau, kad nepavyks, todėl nė nebandžiau. Kodėl nieks nesakėt, kad visai nesunku?! Aha, tylėjot, kad nebandyčiau? Taip ir žinau, kad slepiat nuo manęs visas paslaptis.

***

This time roses bloom on a new pincushion. It was the first time I  tried twisting such a rose. Why didn’t anyone tell me it was pretty easy? Keeping all the secrets to yourselves, eh?

adatine2Visai kaip tada, kai nepasakojot, kad paprasta sukti prancūziškus mazgus sukti. Turėjau atrasti pati… pavyko tik iš šimtojo karto, bet kai pavyko, tai jau aiškiau nebūna.

***

Just like that time when you kept silent about the fact that making french knots is a piece of cake. No, I had to learn it myself… trying for a hundred times. But now I know it’s really easy.

adatine

Tai va… apie ką aš čia? Apie adatinę, žinoma. Labai praktiška, labai funkcionali ir labai paprasta naudoti. Idėja ne mano – nusikosėjau, kai svečiavausi pas Loretą (mano galvoje tokios genialios idėjos – reti svečiai). Pamačiau kažką panašaus ant stalo ir įsirėžė giliai į smegenis. Privalėjau išbandyti. Taigi išpildymas – kuo tikriausiai mano. Ir gaminti buvo labai smagu. Jei nepatingėsiu, tai pagaminsiu antrą ir padarysiu pamokėlę.

***

What’s this post about then? About a pincushion, of course. A practical, functional and easy to use pincushion that is. Sad but true, the idea isn’t mine. I “borrowed” it from Loretas table when I was visiting her. But I just had to make something like that. It was so much fun. I’m planning to make a tutorial if I won’t get very lazy this week.

adatine1

Konservai.

***

Conserves.

11 Comments so far
Leave a comment

Nu nieko sau, kaip gražiai čia tau pavyko:) Manau teisinga būtų, kad už bausmę ir man tokią pat padarytum:) Ir šita tiktų, jei ką…:)

Comment by Loreta

😀 tu jau turi stiklainį 😀 kam tau tais konservais apsikraut 🙂

Comment by lapai

Puikutėliai gavosi!
(Bet labai užsipavydėjau, kokia virvelė tiesi ir graži… kodėl aš taip nemoooooku? Užtai daugiau ir negirsiu. Iš pavydo, vat)

Comment by Jurga

Aha, ir aš taip manau:) Nebent gautume ir mes po bankę tokių konservų, tai ojjjj kaip girtume tada:)

Comment by Loreta

tiesiog puikumėlis

Comment by Dovile

O aš tikiuosi, kad kuo daugiau ir puikiau girsiu, tuo daugiau šansu gauti dovanėle 🙂
Juk mažos dovanos stiprina draugyste, o didelės ja padaro neišardoma :):):).
Taigi baisiai gražu, nuostabu, puiku , fantastiška 🙂
Man bais patiko ta susukta bamba 🙂

Comment by Katins

Katins, žinok aš galvojau, kad tu iš manęs jokių rankdarbių nenori 😀 tai dabar žinau, kad norėsi 😀 beje, manau tų konservų tau tikrai reikia… nu karoliukams laikyti 😀

Comment by lapai

Tai aišku reikia, tik man su bamba prašyčiau :):):)

Comment by Katins

labao gražu!

Comment by Evelina

Oi kokia nereali idėja, bravo autorei! O galit padaryti tokį patį, tik butelyje, su laivo modeliu? :)))

Comment by mikos kioskas

Mika, ta prasme adatinę ant butelio su laivo modeliu? 😀 galima, tik kamčio reikia buteliui ir tikriausiai ji bus nedidukė 😀

Comment by lapai




Leave a Reply

