Geros nuotaikos užrašai


Some Warmth for Little Feet
November 13, 2009, 10:06 pm
Filed under: mezginiai/knits

kojin

Ką reikia daryti, jei norite, kad aš kibčiau į darbą? Priviliokite mane dviem žodžiais: mezgimas ir labdara. Taip šiais metais iki Kalėdų esu įklimpusi į darbus iki ausų. Baigiau megzti dvi poras šiltų vilnonių kojinaičių Happeak parduotuvės akcijai. Kojinytės bus skirtos Vilniaus sutrikusio vystymosi kūdikių globos namų mažyliams (0-3 metų). Jų kojytėms tikrai reikia šilumos. Prie akcijos gali prisidėti visi, sugebantys numegzti porą kojinių.

Cituoju: “Lapkričio 1 – Gruodžio 12 dienomis atneškite vilnones kojinaites į Happeak parduotuvėlėje (Vilniaus g. 39/6, Vilniaus mokytojų namuose) stovinčią šilumos skrynelę*. Ši skrynelė, kartu su jūsų šiltais palinkėjimais , bus garbingai įteikta mūsų mažiesiems draugams. Mūsų tikslas – surinkti 120 porų kojinaičių..”

***

If you want me to do something, just whisper two keywords: knitting and charity.  That’s how I ended up promising to make a whole lot of things by the middle of December.  How am I going to do all of these things? Oh well, at least I finished knitting socks for a charity project by Happeak store. The little socks will be given to the children with development problems. These babies really need some warmth.

kojin1

Kokios siaubingai nefotogeniškos kojinės, bet ką aš galiu pasakyti – esu priklausoma, noriu čia ir dabar numegzti dar bent ketverias poras. Reikia greičiau slėpti siūlus ir virbalus. O dabar turėčiau eiti ir pagaliau imtis daryti ką nors Kokono mugei. O varge, tikiuosi mano mūza manęs neapleis iki Kalėdų.

***

The socks look bad in the photos, but they are soooo addictive. I should hide all the yarn and needles in the house. And now off I go to make something for yet another charity fair. I hope my muse won’t leave me till Christmas.

6 Comments so far
Leave a comment

graaažios kojinytės.
Mano mezgimo ‘įgūdžiai’ pastrigę kažkur ties jūtūbėj rastomis mezgimo pamokėlėmis ir mano mėginimais sunarplioti gerą ar ten blogą akį…
Man tas mezgimas kažkokia matematika… nieko nesuprantu ir neatsimenu…
O kokono mugei ir aš ruošiuosi, mintyse pridariau labai gražių dalykų:)), net ir priemonėmis apsirūpinau. Liko ‘tik’ smulkmena- imti ir padaryti:)

Comment by magic

kodėl nefotogeniškos??? dar ir kaip.. o aš turiu dvi kojines, bet abi skirtingos :D. ir abi nefotogeniškos… reik jom poras numegzt, gal atrodys geriau

Comment by Vaida

Oi Magic, o man kažkoks štilis su knygelėm :/ tai nežinau, tikiuosi mūza atsiras ir spėsiu visko prigamint dar.

Vaida, megzk greičiau po porą 🙂 bus linksmiau

Comment by lapai

ir man gan fotogeniškos pasirodė… juo labiau, kad aš kojinių megzti nemoku :(. na, kaip nemoku… nunarpulinčiau ką nors į knygą paspoksodama, bet bijau, kad iki Velykų nespėčiau su tokiais įgudžiais. bet labdara užvaldė ir mane: siuvu veltinio angeliukus, darželis siųs į Vokietiją, į kažkokią “valdorfinę” mugę, o Happeak’ui radau išeitį – kojinaites pirksiu iš turgelio bobučių (ne pagal taisykles, bet ir bobučių atžvilgiu – labdara gi…) ir veltinio aplikacijom nesudėtingom papuošiu pati. ką manot, galima taip, galios tokios kojinės?

Comment by gintė

o! dar. Karina, KOKONO mugei l. tiks ne būtinai knygelelės – maži dėkliukai “post-it” lapeliukams irgi 😉 ar nedidelio formato ir ne milijono lapų foto albumėliai…

ar aš čia jau pati nesuvokdama tau tik darbus kraunu, o ne padedu su tokiais siūlymais? 🙂

Comment by gintė

Ginte, man atrodo tokia kojinyčių labdara irgi tiks… net nenoriu galvoti apie Almos Adamkienės remiamą labdaros akciją, kur irgi reikia ką nors numegzti… siaubingai noriu megzti :/
O dėl Kokono mugės, dzieve dzieve, tikiuosi nesusimaut 😀 nes iki šiol turiu vieną vienintelį viršelį padarius :/ bet kaip nors nepasišiukšlinsiu gal 😀

Comment by lapai




Leave a Reply

