Geros nuotaikos užrašai


I Heart Winter
January 18, 2010, 11:06 am
Filed under: siuviniai/embroidery

Yra žmonių, kurie nemėgsta žiemos. Šalta, vėjai, pūgos. Aš – ne iš tokių. Žiema man patinka. Ir kaip galėtų nepatikti, kai vieną rytą atsibudus randi visus medžius pasipuošusius šerkšnu. Arba kai langų stiklus išpiešia šalčio gėlės. Na, gal valyti mašiną nuo sniego sužvarbusiomis rankomis nėra taip poetiška, bet žiema man vis tiek patinka.

***

I know some people who hate winter. Snow, wind and snow storms aren’t for them. Well, I love winter. How could you not if you wake up to see the trees covered in icicles, or when you look at the windows painted in snow flowers. Maybe it’s not so poetic to clean your car in cold wind, but I love winter.

Vaikystėje truputį pavydėdavau vaikams, kurių gimtadieniai vasarą, nes jie galėdavo dūkti lauke trumpomis rankovėmis, šokinėti gumą ir teškentis vandeny. Tuo tarpu per mano gimtadienį visada sėdėdavome namie, nes lauke būdavo stingdantis šaltis.

***

In childhood I envied children whose birthdays were in summer because they could run around outside wearing only T-shirts and jump classes. However, during my birthday we always sat at home because it was freezing cold outside.

Bet kai geriau pagalvoji, žiemą juk kur kas daugiau smagumo: leistis rogėmis nuo kalno, slidinėti, statyti senį besmegenį, vaikščioti po girgždantį sniegą, gaudyti snaiges liežuviu, laižyti varveklius ir… netgi išsimaudyti eketėje (čia ekstremalams, ne man).

***

But come to think of it, there’s so much fun in winter: skying, ice skating, building snowmen, walking on snow, eating snowflakes, licking icicles and maybe even bathing in a lake (for extreme adventure lovers, not for me, sorry).

Na va, jūs negalvokit, kad aš daugiau nieko neveikiu, tik gaminu. Netiesa. Dar ir vykdau savo mėnesio planą. Žiemiškos Acufactum širdelės pasidaugino ir iš planuotos vienos gimė trys. Vienas džiaugsmas jas siuvinėti. Negali žinoti, gal ir dar kokia gims.

***

So that you wouldn’t think I’m only preparing food this months, I’m also done with this month’s plan of Acufactum winter hearts. I actually planned to make only one, but here they are… all three of them.  You never know, there might be more.

7 Comments so far
Leave a comment

Nors mėlyna ne mano spalva, bet labai gržu ir miela.

P.S. mano gimtadienis vasara ir aš visada pavydėjau tiems, kieno gimtadieniai kitu metų laiku. Vasara visi mokyklos draugai išvažinėdavo atostogų kur nors …

Comment by ugne

a jo, dėl tų atostogų aš paskui irgi kažkaip nustojau pavydėt 😀

eina sau, kaip tai mėlyna ne tavo spalva? 😀 aš maniau, kad mėlyna yra praktiškai visų žmonių mėgstamiausia spalva 🙂 niam – mėgstu mėlyną, bet gerbiu kitą nuomonę 😀

Comment by lapai

Grožybė 🙂 o mano mėgstamiausia būtent mėlyna, melsvai pilkšva.

Comment by Laima

lovely! light blue and red are always look great together!

Comment by Tanya

Щ aš gavau vieną iš triptiko gražumų, valio valio. labai dailu, gražu ir kas maloniausia, staigmena!
Ačiū, Karina! 🙂

Comment by Leita

Leita, džiaugiuosi, kad patiko 😉

Comment by lapai

It’s difficult to find knowledgeable people about this
subject, but you sound like you know what you’re talking about!
Thanks

Comment by rickard engström viken




Leave a Reply

