Geros nuotaikos užrašai


Colorful impressions
May 27, 2009, 1:04 pm
Filed under: dekupažas/decoupage, kursai/courses

dazai1

Vakar labai netikėtai tarsi iš dangaus man ant galvos nukrito vienas projektas – teko pabūti mokytoja. Nors esu mokiusi ne vieną mokinį ir ne vieno dalyko, bet rankdarbių mokytoja buvau pirmą kartą. Galerija “Actus magnus” organizavo dekupažo kursus.

Gerokai nervinausi ir graužiau nagus iš nerimo. Nežinojau, kaip patiks merginoms. Nežinojau, kaip man pavyks. Bet viskas buvo šaunu – šilta atmosfera, fenų ūžimas, dažų kvapas ir kalbėjimas kalbėjimas kalbėjimas/rodymas rodymas rodymas. Galiu pasakyti, kad esu patenkinta. Tik kai reikėjo susidėti visas priemones, švelniai pakraupau. Ir iš kur aš jų turiu tokią galybę? Nesuprantu, kaip čia tiek prisikaupė ir, svarbiausia, kur tiek telpa mano namuose?!

Sekite blogą – gal kada ir ne dekupažo kursus suorganizuosim.

***

Yesterday I had a chance to be a teacher. In the past I’ve taught many subjects, but it was the first time I taught the art of crafting, namely decoupage in the gallery “Actus magnus”.

I was pretty nervous about it. How will it go? Will people like the way I teach? But I think everything went well. A cosy environment, the noise of hairdryers, the smell of paint, lots of talking and showing. I’m satisfied. However, when I had to bring all my supplies, I was in a shock. How in the world did I manage to store up so many things? And, more importantly, how does everything fit into my small home?! Beats me. I think it’s the gnomes helping, can’t be anything else.

dazai

1 Comment so far
Leave a comment

Panelė mokytoja .Super

Comment by nianiainia




Leave a Reply

